Nicelabel LMS Label Management Systeem

Goede labels zijn essentieel voor een efficiënt en veilig logistiek proces. Het is dan ook niet verwonderlijk dat je in no-time een hele verzameling labels in gebruik hebt. Hoe breng (en houd!) je daar lijn in? Met het Nicelabel LMS Label Management Systeem kun je labels centraal beheren. Zo houd je overzicht en borg je de kwaliteit van je labels.
Hoe breng (en houd!) je lijn in je labels?
Met goede labels maak je goederen identificeerbaar en traceerbaar. Voor jezelf, maar ook voor klanten. Bovendien voldoe je met goede labels aan allerlei kwaliteitseisen en wet- en regelgeving. Kortom, goede labels zijn essentieel voor een efficiënt en veilig logistiek proces. Maar hoe hou je het overzicht in een wirwar aan product- of klantspecifieke labels? En wie mag deze labels aanmaken, aanpassen, en vrijgeven voor productie? Herkenbaar? Gelukkig is er een oplossing!
Label management: volledige controle
Met het Nicelabel Label Management System (LMS) kun je alle modules van Nicelabel centraal beheren. Zo kun je labels centraal opslaan. Je kunt ook gebruikers autoriseren om labels te ontwerpen, aan te passen, goed te keuren en elektronisch te ondertekenen. Daarmee voldoe je meteen aan kwaliteit- en validatierichtlijnen zoals GMP / GAMP en FDA. Maar dat is niet het enige: het systeem houdt ook je geschiedenis bij én biedt de mogelijkheid om labels onderling te vergelijken. Kortom: met het Nicelabel Label Management Systeem heb je volledige controle over je labels, die je ook nog eens snel en foutloos zelf kunt genereren!



Meer weten of advies?
Wij zijn benieuwd naar jouw volgende logistieke stap en denken er graag over mee!
Stel daarom hier je vraag. Of bel ons op +31(0)888318100.
Wij vinden het van belang dat zorgvuldig wordt omgegaan met jouw persoonsgegevens. Daarom hebben wij in ons privacystatement voor je uiteengezet hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan en welke rechten je hebt. Via bovenstaande checkbox geef je akkoord op het verwerken van jouw persoonsgegevens.
Bezoek één van onze evenementen en laat je inspireren
Na afloop ben je weer helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de logistieke automatisering. En van de nieuwste updates van de oplossingen die je al gebruikt.
Op de hoogte blijven van de laatste trends en ontwikkelingen in logistieke automatiseringsoplossingen? Kom naar de ICT en Logistiek en laat je inspireren!
De resultaten die we samen met onze klanten hebben bereikt
“Andere distributeurs kunnen ook prima doosjes schuiven. Onze logistiek maakt écht het verschil. Met Actemium WMS en gekoppelde paternosterkasten leggen we de basis om nog klantgerichter te werken.”
“Het nieuwe systeem geeft rust en overzicht. We maken veel minder fouten. En medewerkers zijn trots om ermee te mogen werken.”
“We wilden betere informatie om de juiste keuzes te maken. In een oogopslag is nu voor iedereen helder waar we naar kijken – van sales tot logistiek en van de werkvloer tot het MT.”
Het nieuws uit jouw én onze branche
Verkoop jij producten via een balie, naast de reguliere orders die je verzendt? Dan is de nieuwe functionaliteit voor balieverkoop in de Scanmodule AFAS logistiek iets voor jou. Hiermee werk je zonder verkooporder en maak je tijdens het verzamelen direct een pakbon en een verkoopfactuur. Allemaal rechtstreeks in AFAS, zodat je altijd beschikt over up-to-date informatie.
RCO Mechatronics wordt Actemium Robotics Tilburg. Daarmee verbreden we onze kennis en expertise op het gebied van mechatronica, robots en cobots.
Windows de deur uit, Android erin. Kleinere scanners die meer kunnen. En sturen op data. Drie van de ontwikkelingen op het gebied van ICT & Mobility die client manager Christiaan Bruins opvielen.