RFgen (ERP) mobility platform

Wat is het laatste nieuws? Welke updates en nieuwe features komen eraan? En welke versies zijn binnenkort aan vervanging toe?
Over RFgen en Actemium
RFgen | Mobile Barcoding and Data Collection Solutions
RFgen is een van onze belangrijkste partners voor oplossing voor mobiele apps en RF scanning in jouw magazijn of fabriek.
Met RFgen ontwikkel je eenvoudig en snel apps om jouw back-end applicaties realtime en papierloos beschikbaar te maken op alle soorten mobiele computers in jouw magazijn of fabriek.
RFgen is een wereldwijde speler. RFgen levert naast de app-ontwikkelstudio ook voorgedefinieerde gebruikersinterfaces en gecertificeerde integraties met de bekende ERP systemen van SAP, Oracle en Microsoft.

Actemium Logistieke automatisering
Als Europese RFgen partner helpen wij je graag om jouw logistieke kansen en uitdagingen te vertalen naar concrete mobiele oplossingen die we op maat voor je implementeren in jouw logistieke proces.
Op deze pagina geven we je een overzicht van de laatste ontwikkelingen.

De nieuwste ontwikkelingen, producten en diensten
RFgen introduceert Integration Suite voor Microsoft Dynamics 365
Gebruik jij het Microsoft Dynamics 365 ERP-systeem? Goed nieuws: RFgen introduceert een nieuwe ERP Integration Suite. Dat betekent standaard en gecertificeerde functionaliteiten waarmee je papierloos en mobiel met Dynamics werkt in jouw magazijn of fabriek.
RFgen in SAP en Oracle app stores
RFgen staat nu in de officiële app stores van SAP en Oracle. Je kunt er dus op vertrouwen dat de mobiele bedrijfsapps in jouw magazijn, fabriek of buitendienst naadloos aansluiten op jouw SAP of Oracle ERP systeem.
RFgen v5.1: dit brengt de nieuwe versie
RFgen v5.1 komt in de lente van 2017. RFgen v5.1 zorgt ervoor dat je klaar bent voor de toekomst. Met offline ondersteuning voor iOS en Android clients, per veld configureerbare toetsenborden en meer.
RFgen modules
Hier vind je een overzicht van de module van RFgen
Development studio
In deze studio ontwikkel en test je de RFgen applicaties en transacties.
Mobile Enterprise Dashboard
In dit dashboard zie je een overzicht van de actieve RFgen clients en connecties.
Mobile Enterprise Service Management
Met deze manager start en stop je de RFgen services, beheer je de connectie naar de applicatie database en beheer je de RFgen licenties.
Transaction Management Dashboard
In dit dashboard vind je een overzicht van de transacties naar jouw backoffice systeem (RFqueues)
User Management Console
In deze console beheer je de RFgen gebruikers en hun rechten.
RFgen clients
Deze clients draaien op de mobiele computers op de werkvloer. De RFgen mobile client is een “thin” client en heeft altijd online verbinding van de RFgen server. De RFgen batch client kan ook offline werken zonder verbinding met de server.
Productlevenscyclus status
Welke producten zijn nieuw? En wat is de status van jouw huidige versie?
RFgen 5 (5.0, 5.1 en 5.2)
RFgen 5 is de huidige versie, en wordt regelmatig voorzien van updates met bug fixes en nieuwe functionaliteiten.
RFgen 4.1
RFgen 4.1 is niet meer te koop, maar wordt nog wel ondersteund met noodzakelijke bug fixes.
Meer weten of advies?
Wij zijn benieuwd naar jouw volgende logistieke stap en denken er graag over mee!
Stel daarom hier je vraag. Of bel ons op +31(0)888318100.
Wij vinden het van belang dat zorgvuldig wordt omgegaan met jouw persoonsgegevens. Daarom hebben wij in ons privacystatement voor je uiteengezet hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan en welke rechten je hebt. Via bovenstaande checkbox geef je akkoord op het verwerken van jouw persoonsgegevens.
Bezoek één van onze evenementen en laat je inspireren
Wij organiseren regelmatig webinars over verschillende onderwerpen. Heb je een webinar gemist? Geen probleem! Hier kun je al onze webinars terugkijken.
Gebruik je AFAS Profit voor het aansturen en registreren van de logistieke processen in je magazijn of fabriek? Doe het dan goed: gebruik ook de Scanmodule AFAS logistiek. Zo maak je je magazijn en productie papierloos. Je voorkomt fouten en vermindert controle- en administratiewerkzaamheden. Benieuwd hoe dit werkt? We laten je graag zien hoe!
Voice picking: orderpicken met je stem. Kan dat? Jazeker! Medewerkers ontvangen hun instructies via headsets. Ze bevestigen hun acties met hun stem. Ze hebben dus hun handen vrij, en kunnen beter focussen op hun werk. Ben je benieuwd hoe voice picking werkt? We laten je graag zien hoe!
De resultaten die we samen met onze klanten hebben bereikt
“Met controles tijdens het scannen van alle inkomende en uitgaande goederen is de kans op voorraadverschillen en leveringsfouten geminimaliseerd.”
“Sluitende traceerbaarheid en efficiënt scannen maakt ons onderscheidend bij aanbestedingen.”
“Dankzij een efficiencyverdubbeling kunnen wij nu veel meer orders verwerken en onze capaciteit flexibeler afstemmen op de vraag.”
Het nieuws uit jouw én onze branche
Steeds meer organisaties beheren hun netwerk volledig vanuit de cloud. Dat is makkelijk, veilig en flexibel. Maar wat doe je als je je netwerkbeheer (nog) niet naar de cloud wilt verplaatsen? Investeer je nu in hardware die je snel weer moet vervangen of die end-of-support raakt? Met de nieuwe veelzijdige universele hardware van Extreme hoeft dat niet.
Dat betekent standaard en gecertificeerde functionaliteiten waarmee je papierloos en mobiel met Dynamics werkt in jouw magazijn of fabriek.
Een recente update van Windows 10 of Windows server kan problemen veroorzaken bij (label)printen via het netwerk. Dit kan er voor zorgen dat je geen labels meer kunt printen in jouw magazijn. Hoe je het probleem kunt voorkomen of verhelpen lees je in dit nieuwsbericht van NiceLabel.