Vocollect Rapidstart: snel aan de slag met voice

Met Vocollect Voice werken je medewerkers via spraak tijdens het orderpicken. Vocollect Voice gebruikt persoonlijke stemprofielen voor optimale spraakherkenning. Zo’n stemprofiel trainen medewerkers zelf. Met Vocollect Rapidstart benut je die trainingstijd direct om medewerkers in te werken of andere instructies te geven.
Inwerken en trainen
Nieuwe medewerkers moet je wegwijs maken in jouw organisatie. Wat zijn bijvoorbeeld de veiligheidsinstructies en de stapelinstructies voor orders? Huidige medewerkers wil je soms nieuwe werkwijzen of processen aanleren.
Normaal gesproken investeert een ervaren kracht tijd in de instructies. Tijd die niet kan worden gebruikt voor het dagelijkse werk. Met Vocollect Rapidstart maak je applicaties om medewerkers instrueren.
Persoonlijk stemprofiel
Tijdens het volgen van de virtuele instructies traint een medewerker direct zijn persoonlijke stemprofiel voor Vocollect Voice. Dat persoonlijke stemprofiel zorgt voor de meest betrouwbare spraakherkenning tijdens het orderpicken.
De voordelen van Rapidstart
Je slaat met Vocollect Rapidstart dus twee vliegen in één klap. Je (nieuwe) medewerkers leren de Vocollect apparatuur en jouw organisatie kennen. Daarvoor is relatief weinig tijd nodig van een ervaren medewerker. Daarnaast ontwikkelt de medewerkers direct zijn persoonlijk stemprofiel. Na het afronden van de virtuele introductie zijn de medewerker en het systeem dus klaar voor de start.
Bovendien kun je de instructies eindeloos hergebruiken. Handig als het verloop groot is, of wanneer je veel tijdelijke krachten inzet. Verder volg je de voortgang van de training van je (nieuwe) medewerkers op afstand via je smartphone of tablet. Kortom, Vocollect Rapidstart helpt jou en je medewerkers om kostbare tijd optimaal te benutten.






Meer weten of advies?
Wij zijn benieuwd naar jouw volgende logistieke stap en denken er graag over mee!
Stel daarom hier je vraag. Of bel ons op +31(0)888318100.
Wij vinden het van belang dat zorgvuldig wordt omgegaan met jouw persoonsgegevens. Daarom hebben wij in ons privacystatement voor je uiteengezet hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan en welke rechten je hebt. Via bovenstaande checkbox geef je akkoord op het verwerken van jouw persoonsgegevens.
Bezoek één van onze evenementen en laat je inspireren
Wij organiseren regelmatig webinars over verschillende onderwerpen. Heb je een webinar gemist? Geen probleem! Hier kun je al onze webinars terugkijken.
Gebruik je AFAS Profit voor het aansturen en registreren van de logistieke processen in je magazijn of fabriek? Doe het dan goed: gebruik ook de Scanmodule AFAS logistiek. Zo maak je je magazijn en productie papierloos. Je voorkomt fouten en vermindert controle- en administratiewerkzaamheden. Benieuwd hoe dit werkt? We laten je graag zien hoe!
Voice picking: orderpicken met je stem. Kan dat? Jazeker! Medewerkers ontvangen hun instructies via headsets. Ze bevestigen hun acties met hun stem. Ze hebben dus hun handen vrij, en kunnen beter focussen op hun werk. Ben je benieuwd hoe voice picking werkt? We laten je graag zien hoe!
De resultaten die we samen met onze klanten hebben bereikt
“Met controles tijdens het scannen van alle inkomende en uitgaande goederen is de kans op voorraadverschillen en leveringsfouten geminimaliseerd.”
“Sluitende traceerbaarheid en efficiënt scannen maakt ons onderscheidend bij aanbestedingen.”
“Dankzij een efficiencyverdubbeling kunnen wij nu veel meer orders verwerken en onze capaciteit flexibeler afstemmen op de vraag.”
Het nieuws uit jouw én onze branche
Steeds meer organisaties beheren hun netwerk volledig vanuit de cloud. Dat is makkelijk, veilig en flexibel. Maar wat doe je als je je netwerkbeheer (nog) niet naar de cloud wilt verplaatsen? Investeer je nu in hardware die je snel weer moet vervangen of die end-of-support raakt? Met de nieuwe veelzijdige universele hardware van Extreme hoeft dat niet.
Dat betekent standaard en gecertificeerde functionaliteiten waarmee je papierloos en mobiel met Dynamics werkt in jouw magazijn of fabriek.
Een recente update van Windows 10 of Windows server kan problemen veroorzaken bij (label)printen via het netwerk. Dit kan er voor zorgen dat je geen labels meer kunt printen in jouw magazijn. Hoe je het probleem kunt voorkomen of verhelpen lees je in dit nieuwsbericht van NiceLabel.