Vocollect Rapidstart: snel aan de slag met voice
Met Vocollect Voice werken je medewerkers via spraak tijdens het orderpicken. Vocollect Voice gebruikt persoonlijke stemprofielen voor optimale spraakherkenning. Zo’n stemprofiel trainen medewerkers zelf. Met Vocollect Rapidstart benut je die trainingstijd direct om medewerkers in te werken of andere instructies te geven.
Inwerken en trainen
Nieuwe medewerkers moet je wegwijs maken in jouw organisatie. Wat zijn bijvoorbeeld de veiligheidsinstructies en de stapelinstructies voor orders? Huidige medewerkers wil je soms nieuwe werkwijzen of processen aanleren.
Normaal gesproken investeert een ervaren kracht tijd in de instructies. Tijd die niet kan worden gebruikt voor het dagelijkse werk. Met Vocollect Rapidstart maak je applicaties om medewerkers instrueren.
Persoonlijk stemprofiel
Tijdens het volgen van de virtuele instructies traint een medewerker direct zijn persoonlijke stemprofiel voor Vocollect Voice. Dat persoonlijke stemprofiel zorgt voor de meest betrouwbare spraakherkenning tijdens het orderpicken.
De voordelen van Rapidstart
Je slaat met Vocollect Rapidstart dus twee vliegen in één klap. Je (nieuwe) medewerkers leren de Vocollect apparatuur en jouw organisatie kennen. Daarvoor is relatief weinig tijd nodig van een ervaren medewerker. Daarnaast ontwikkelt de medewerkers direct zijn persoonlijk stemprofiel. Na het afronden van de virtuele introductie zijn de medewerker en het systeem dus klaar voor de start.
Bovendien kun je de instructies eindeloos hergebruiken. Handig als het verloop groot is, of wanneer je veel tijdelijke krachten inzet. Verder volg je de voortgang van de training van je (nieuwe) medewerkers op afstand via je smartphone of tablet. Kortom, Vocollect Rapidstart helpt jou en je medewerkers om kostbare tijd optimaal te benutten.
Meer weten of advies?
Wij zijn benieuwd naar jouw volgende logistieke stap en denken er graag over mee!
Stel daarom hier je vraag. Of bel ons op +31(0)888318100.
"*" indicates required fields
Wij vinden het van belang dat zorgvuldig wordt omgegaan met jouw persoonsgegevens. Daarom hebben wij in ons privacystatement voor je uiteengezet hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan en welke rechten je hebt. Via bovenstaande checkbox geef je akkoord op het verwerken van jouw persoonsgegevens.
Bezoek één van onze evenementen en laat je inspireren
Kom naar de updatesessie over de ontwikkelingen van Actemium WMS! Maak kennis met de nieuwste technische en functionele verbeteringen en zet de volgende stap in functionaliteit, beheer en performance. Tijdens de updatesessie ervaar je zelf wat een upgrade van jouw Actemium WMS je kan opleveren.
Op de hoogte blijven van de laatste trends en ontwikkelingen in logistieke automatiseringsoplossingen? Kom naar de ICT en Logistiek en laat je inspireren!
De resultaten die we samen met onze klanten hebben bereikt
“Met onze scanoplossing kunnen wij vier tot vijf keer sneller orderpicken voor online klanten.”
“Behalve moderniseren wilden wij ook meer standaardiseren en het operationele beheer efficiënter gaan organiseren.”
“We werken in onze crossdockoperatie nu efficiënter. En belangrijker: we kunnen de temperatuur nóg beter controleren.”
Het nieuws uit jouw én onze branche
In jouw organisatie werken jullie met Microsoft Dynamics 365 Business Central. Veel processen zijn daardoor prima op orde – zeker de administratieve. Maar soms mis je specifieke functionaliteiten om de logistieke processen optimaal te ondersteunen. Vaak kun je meer uit Microsoft Dynamics 365 Business Central halen. Benieuwd hoe?
Snel inspelen op veranderende klantvragen. De efficiëntie nog verder verhogen door aanpassingen in je logistieke processen. Of flexibel omgaan met verschillende typen orders. Actemium WMS ondersteunt je daarbij. En jij hebt de touwtjes in handen, omdat je steeds meer zelf configureert. Zonder tussenkomst van Actemium.
Als logistiek manager bij groothandels en distributiecentra zoek je naar material handling oplossingen om je processen te verbeteren. Ga voor first time right in jouw automatiseringsvraagstuk.