Intelligente Software voor Slimme Productie

24/7 support

Als een MOMS-oplossing eenmaal geïmplementeerd is, moet deze natuurlijk blijvend functioneren.

Vanzelfsprekend moet je MOMS-oplossing na de implementatie feilloos blijven functioneren. Als TrakSYS™-klant kun je een Service Level Agreement (SLA) contract met ons afsluiten. Je kunt dan 24/7 bij ons terecht voor ondersteuning bij storingen of vragen. Vaak kunnen storingen meteen op afstand worden verholpen. Zo niet, dan zijn we snel ter plaatse.

Meer weten of advies?

Wil je 24/7 support en meer weten over een SLA contract? We denken er graag over mee!

Stel daarom hier je vraag. Of bel ons op +31 (0)88 83 18 999

Michel van Heumen
Client Manager - Veghel
[javascript protected email address]
+31 (0)6 31 97 04 46
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij vinden het van belang dat zorgvuldig wordt omgegaan met jouw persoonsgegevens. Daarom hebben wij in ons privacystatement voor je uiteengezet hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan en welke rechten je hebt. Via bovenstaande checkbox geef je akkoord op het verwerken van jouw persoonsgegevens.

Bezoek één van onze evenementen en laat je inspireren