Home Solutions & Services Logistiek Oplossingen ERP papierloos & mobiel Scanmodule AFAS logistiek 2020: minder fouten en minder administratie
Minder fouten en minder administratie

Scanmodule AFAS logistiek 2020

Met de Scanmodule AFAS logistiek 2020 voorkom je pakfouten in je magazijn en verhoog je de efficiency en leverbetrouwbaarheid van je bedrijf. Handmatige en papieren verwerking van orders en magazijngegevens zijn niet meer nodig. Bovendien heb je altijd inzicht in jouw actuele voorraden en de status van jouw verkoop- en inkooporders.

Barcode scanning AFAS Profit

De Profit Scanmodule logistiek 2020 is een standaardmodule voor AFAS Profit, dat de bestaande logistieke functionaliteit van Profit beschikbaar maakt op een mobiele computer met geïntegreerde barcodescanner. Door jouw medewerkers papierloos te laten werken, voorkom je pakfouten, tijdrovende controlewerkzaamheden en de manuele verwerking van papieren orderbonnen. Je hebt realtime inzicht in actuele voorraden en statussen van je orders en je kunt beter plannen en bijsturen.

Voordelen papierloze logistiek met Afas Profit

  • Minder administratieve lasten
  • Geen schrijf- en typefouten
  • Minder pickfouten en controlewerkzaamheden
  • Real-time inzicht en managementinformatie
  • Efficiënter pickproces

Onze aanpak: standaard en snelle implementatie

De Scanmodule AFAS logistiek 2020 is een standaard oplossing waarmee je de logistieke functionaliteit van AFAS Profit verrijkt en papierloos en mobiel beschikbaar maakt voor de medewerkers in je magazijn. De scanmodule is volledig geïntegreerd met AFAS Profit. De app werkt op elke mobiele computer met barcodescanner.

Meer sturing of registraties?

Heb je behoefte aan extra inzicht en aan extra sturing en intelligentie in je magazijn of productie? In dat geval leveren wij een volledig warehouse management systeem (WMS) of productieregistratie systeem (PRS) welke naadloos aansluiten op AFAS Profit.

Functies Scanmodule AFAS logistiek 2020

  • Goederenontvangst op inkooporders
  • Locatie-advies bij het inruimen
  • Verkooporders verzamelen (één of meerdere orders tegelijkertijd)
  • Picken voor projecten
  • Tellen / inventariseren
  • Op- en afboeken van voorraad (correcties)
  • Inpakken en verzenden
  • Integratie met Transsmart verzendsoftware
  • PC manager applicatie voor inzicht en toewijzen van orders en activiteiten

Ideeën uitwisselen?

Wij zijn benieuwd naar jouw volgende logistieke stap en denken er graag over mee!

Stel daarom hier je vraag. Of bel ons op +31(0)888 318 100.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij vinden het van belang dat zorgvuldig wordt omgegaan met jouw persoonsgegevens. Daarom hebben wij in ons privacystatement voor je uiteengezet hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan en welke rechten je hebt. Via bovenstaande checkbox geef je akkoord op het verwerken van jouw persoonsgegevens.